1 kotak/20 paket
Semenanjung : RM85 & Sabah Sarawak : RM95
(free postage)
Gemuk? Gendut? Gelap? Rahsia hilangkan semua masalah ini dengan minum B’Ramping CoffeeB’Ramping Coffee mempunyai rasa yang enak, aroma kopi menyegarkan dan pasti boleh dapatkan bentuk badan yang langsing.
Fungsi B’Ramping Coffee
✿ 100% TIADA kesan sampingan
✿ Melancarkan pergerakan usus
✿ Membuang toksin yang merbahaya
✿ Membuang angin dalam badan
✿ Mudah bangun tidur
Kelebihan B’Ramping Coffee
✿ Tidak menyebabkan pening atau cirit birit.
✿ 100% ramuan semulajadi, lulus KKM, HALAL dan diproses kilang bertaraf GMP.
✿ Dapat mengurangkan 20-30% berat badan berlebihan dalam jangka masa panjang.
✿ Mengecilkan bahagian badan yang menjadi tumpuan/pengumpulan lemak berlebihan seperti di lengan, pinggang, punggung, peha dan perut.
✿ Membantu mendapatkan bentuk badan ideal.
✿ Membantu mengawal selera makan.
✿ Meningkatkan metabolisma dengan berkesan.
✿ Membakar lemak dan kalori dengan pantas.
✿ Melancarkan pergerakan usus dan mengelakkan sembelit.
✿ Membuang toksin yang merbahaya.
✿ Membuang angin dalam badan.
✿ Mudah bangun tidur, lebih cergas dan bertenaga.
✿ Turut membantu mendapatkan kulit lebih sihat, anjal, halus dan berseri.
Perhatian: B’Ramping Coffee tidak disyorkan kepada pesakit kronik seperti gastrik teruk, tekanan darah tinggi/rendah, migrain dan jantung.
Kandungan B’Ramping Coffee
Kopi Arabica
Menurut kajian penyelidikan perubatan oleh Universiti Cornell, pengambilan kopi sesudah makan akan menyebabkan tubuh memproses makanan yang dimakan pada kadar yang lebih perlahan. Hal ini menyebabkan seseorang akan berasa kenyang pada tempoh masa yang lebih lama di samping mengekalkan kesegaran tubuh sepanjang hari. Kajian yang lain menunjukkan kandungan kafein dalam kopi Arabica akan mengurangkan kadar pemprosesan makanan oleh perut ke dalam duodenum, iaitu bahagian usus kecil di mana proses penghadaman berlaku selain meningkatkan kadar metabolisme.

✿ Guarana

Amalan pengambilan guarana mampu mengurangkan selera makan sekaligus dapat mengawal kuantiti pengambilan makanan. Bukan itu sahaja, guarana juga dikatakan mampu membakar lemak dalam badan sekaligus mengatasi masalah kegemukan.

✿ Asam Gelugor

Buah asam gelugur mengadungi asid sitrik, asid tartarik, asid malik, asid askorbik, asid hidroksisitrik, flavonoid, serat, vitamin dan mineral. Dengan memakan buah asam gelugur dapat menurunkan darah tinggi, merawat kencing manis dan berat badan berlebihan. Di samping itu, ia turut bertindak sebagai antioksidan dan awet muda.

✿ Ekstrak Ubi Kentang

Ubi kentang merupakan salah satu makanan yang mengandungi karbohidrat yang cukup tinggi. Oleh demikian pengambilan kentang sahaja sudah cukup untuk mengenyangkan perut dan mengelakkan daripada mengambil banyak makanan. Ini dapat menurunkan berat badan seseorang. Di samping itu ubi kentang turut membantu melancarkan pencernaan di dalam tubuh badan.

✿ Serbuk Mutiara

Mengandungi bahan pelembab semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral iaitu kandungan yang paling bermanfaat : 20-22 jenis asid amino. Khasiat serbuk mutiara adalah membantu mencegah penuaan kulit, membersihkan kulit, menanggalkan kesan bintik akibat usia tua pada kulit dan awet muda di samping menyahtoksikkan sistem badan.

✿ Kolagen (Ikan Talapia)

Kolagen secara umumnya sangat baik untuk pertumbuhan semula sel-sel kulitt supaya lebih elastik dan memperbaiki struktur kulit. Kolagen telah terbukti mampu melambatkan proses penuaan, menghilangkan jerata, jerawat dan kedutan, di samping mencerah dan menggebukan kulit. Selain itu, kolagen dikatakan boleh melaraskan berat badan dan hormon, anti bakteria, membuang toksin daripada badan, menormalkan fungsi kelenjar tiriod, memperbaiki masalah kulit dan rambut, mengurangkan kedutan, tempat hitam, selulit, membantu meningkatkan metabolisme, dan berupaya mencegah anemia.

✿ Fiber Oat

Oat adalah salah satu makanan yang tinggi kandungan serat. Ini bermakna oat dapat membantu membuat rasa kenyang untuk jangka masa yang panjang. Oat sangat bagus untuk mengurangkan risiko tekanan darah tinggi, diabetis dan mengurangkan berat badan. Di samping itu oat dapat mengurangkan kolestrol LDL (kolesterol tidak baik) di dalam berat badan, serta mengurangkan pengerasan arteri di dalam salur darah yang menyumbang kepada serangan jantung.

Testimoni 
123456789101112
Harga: RM85 (SM) / RM95 (SS)
Call/ WhatsApp: 019-4731146